Deceuninck > Ekskluzivni projekt Deceunincka, ki spodbuja skupno rast in partnerstvo
Že drugo leto zapored se nadaljuje ekskluzivni izobraževalni projekt lokalne ekipe Deceuninck
Kljub težkim časom lahko skupnost in motivacija naredita veliko. To je dokazala nova sezona hvalevrednega projekta DecAdemy, edinstvenega med državami Deceunincka.
Kolikor Deceuninck skrbi za kakovost svojih izdelkov, obstaja tudi veliko zavedanje, da je skoraj enako pomembna kakovost znanja in storitev. Od tehnične in logistične podpore, marketinške podpore, preko različnih delavnic do vsakoletnih dogodkov s strankami in partnerji, so le nekateri od dejavnikov, zaradi katerih je Deceuninckova zgodba tako velika in cilji dosegljivi.
Številne novice med izdelki Deceuninck
Temelj razvoja in napredka je negovanje medsebojnega zaupanja s kupci in prevzemanje novih znanj. Zato je Deceuninck, spodbujen z dejstvom, da gre za stalen proces, v katerega so potrebna stalna vlaganja, leta 2021 sprožil projekt delavnice, ki bo združil partnerje Deceuninck iz Hrvaške, Bosne in Hercegovine ter Slovenije.
Letos se DecAdemy poleg predstavitve različnih novic iz sveta izdelkov in marketinga Deceuninck ukvarja s tematiko managementa in vodenja. S seboj prinaša dvojno zadovoljstvo, saj se je večina partnerjev, ki so sodelovali v prejšnji sezoni, odločila za nadaljevanje, pridružili pa so se tudi novi partnerji, ki so medtem prepoznali prednosti tega projekta za svoja podjetja.
DecAdemy kot rešitev za številna vprašanja
Ideja za projekt je nastala veliko prej, a zahtevni časi, ki jih je povzročila kriza covida, so Deceuninck spodbudili k takojšnjemu ukrepanju. Najden je bil način za varno in kvalitetno izvedbo delavnice. Poleg tega, da je gradbena industrija naletela na številne ovire glede surovin, cen in logistike, je Deceuninck hitro spoznal, da je kriza začela odtujevati ljudi, tako zasebno kot poslovno. To je bilo dovolj, da se osredotočimo na načine za izboljšanje v takšnih situacijah, pa tudi na to, kako si pomagati.
“Nikoli ni prepozno za vlaganje vase, a vseeno je bolje prepoznati ta trenutek v času, da smo čim bolj pripravljeni na vse izzive, ki jih prinaša prihodnost. Žal se je ena svetovna kriza prelila v drugo, geopolitično, kar je še dodatno obremenilo celotno gradbeno panogo v smislu surovin, nihanja cen in logističnih težav. Zato zelo pazimo, da čim bolj sledimo vsem nepredvidljivim situacijam”, je izpostavil Josip Klasić, direktor prodaje Deceunincka za Hrvaško, Slovenijo ter Bosno in Hercegovino.
Takšne situacije so razlog, da so začeli leta 2021, letos pa nadaljevali z delavnicami DecAdemy za svoje partnerje. V Deceunincku menijo, da si partnerski odnosi zaslužijo dodatno vrednost, kot je pridobivanje novih veščin in znanj. Cilj nenehnega izobraževanja je najti optimalne rešitve za kupce in končne kupce glede na okoliščine, ki nas obdajajo.
Partnerstva, inovativnost in trajnost – trije glavni stebri
Pri Deceunincku vedno poudarjajo pomen zaupanja v znamko, saj brez zanesljivosti ni inovativnosti. Vsa njihova prizadevanja v smislu partnerstev, inovativnosti in trajnosti – tako regionalno kot globalno – prispevajo k rasti in razvoju njihovih partnerjev po vsem svetu. Na ta način gradijo učinkovito in odgovorno skupnost.
Poleg tega, da velja za enega glavnih inovatorjev na današnjem trgu, je Deceuninck vodilni v okoljski revoluciji in si zelo prizadeva za krožno gospodarstvo in trajnost izdelkov. Njihovi izdelki niso le 100-odstotno reciklabilni, temveč tudi celoten proizvodni proces temelji na vestni in učinkoviti uporabi materialov.
Tako kot v trajnostnem razvoju in inovativnosti vidijo nujno vlogo za prihodnost, tako izobraževanje svojih partnerjev skozi projekt DecAdemy vidijo kot ključno prednost razvoja v prihodnjih časih.